تسمه ماشین کاری

تسمه فابریک
تسمه ماشین کاری                                                                   تاریخ : 1403/2/01
نام کالا
سایز
ضخامت
محل بارگیری
قیمت
واحد فروش
تسمه ماشین کاری
عرض20
واحد اندازه گیری: میلی متر
3
واحد اندازه گیری: میلی متر
انبار تهران
تماس بگیرید
کیلوگرم
تسمه ماشین کاری
عرض 25
واحد اندازه گیری: میلی متر
3
واحد اندازه گیری: میلی متر
انبار تهران
تماس بگیرید
کیلوگرم
تسمه ماشین کاری
عرض30
واحد اندازه گیری: میلی متر
4
واحد اندازه گیری: میلی متر
انبار تهران
تماس بگیرید
کیلوگرم
تسمه ماشین کاری
عرض 35
واحد اندازه گیری: میلی متر
4
واحد اندازه گیری: میلی متر
انبار تهران
تماس بگیرید
کیلوگرم
تسمه ماشین کاری
عرض 40
واحد اندازه گیری: میلی متر
5
واحد اندازه گیری: میلی متر
انبار تهران
تماس بگیرید
کیلوگرم

تولید و ساخت ورق های فولادی در کارخانجات تولید فولاد چه در داخل کشور و در خارج از کشور، شرکت ها و کارخانه ها محصولات فولادی خود را به گونه ای تولید میکنند که حتی صنایع لول پایین تر این کارخانه ها بتوانند به صورت عمده از محصولات عرضه شده استفاده کنند. ورقه های تولیدی در کارخانه ها در بیشتر مواقع به صورت اندازه هایی متوافت با کاربردی متفاوت در مقیاس متر می باشد.

هر یک از صنایعی که فولاد مواد اولیه اون صنعت را تشکیل داده است، بسته به میزان و نوع مصرف و محصول تولیدی خود ، ورق های آهنی را به اندازه مورد نظر و دلخواه خود تبدیل کرده تا در خطوط تولید محصول مصرفی خودشان از آن استفاده ای مفید داشته باشند. برای مثال میتوان به صنایعی مثل تولید سازه های فلزی که از تسمه های عریض استفاده میکنند تا ساخت دربهای آکاردئونی که از حداقل عرض تسمه فلزی بهره میگیرند اشاره نمود. فولاد مورد نظر با توجه به اینکه در کجا و چه کاربردی دارد به اندازه دلخواه در آمده و در عرض و ضخامتهای متنوع به بازار مصرف فولاد ارائه میشود.

تسمه ماشین کاری شده آهنی

تسمه ماشین کاره آهنی در حقیقت یک قطعه فولادی میباشد که شکل این نوع فولاد به صورت مستطیل است. حال وقت این رسیده است که بپرسیم، کار تسمه آهنی چیست؟ همانطور که در ابتدای مطلب توضیح دادیم ، تولیدات کارخانجات بزرگ فولاد در سایزها و ابعاد خاصی است که شاید هر یک از مصرف کنندگان این محصولات قادر به تغییر آن ابعاد به سایز دلخواه خود نباشند لذا این محصولات را به صورت فرآوری شده تهیه میکنند.

وقتی یک ورق فولادی با ابعاد مشخص شده (یک شیت کامل) بنا به کاربرد آن در عرض های مشخصی بریده شود و به تسمه هایی آهنی تبدیل گردد به آن تسمه، تسمه آهنی ماشینکاری شده میگویند. اسمه ماشین کاری شده ببا این نام صدا میشود به دلیل اینکه این محصول در فرآیند تولیدش نه تنها تحت عملیات برش قرار میگیرد، بلکه برای اینکه تسمه بریده شده به کالایی مناسب برای مصرف در زمینه مشخص شده تبدیل شود، نیاز به طی فرآیندهای اضافی دیگر نیز میاشد که این فرایند با استفاده از ماشین آلات و ابزار هایی مخصوص که دراین پروسه به کار گرفته میشود، صورت میگیرد.

تولید تسمه ماشین کاری

حال که متوجه شدیم تسمه ماشین کاری چیست، وقت آن رسیده است تا مراحل تولید یک تسمه ماشین کاری شده را در اختیار شما بگذاریم تا اگر شما هم نیاز به داشتن اطلاعاتی مقدماتی بر نحوه شکل گیری این محصول فولادی دارید، بتوانید نیاز خود را رفع کنید. لازم بع ذکر است برای مطمعن شدن از کیفیت تمسه های ماشین کاری شده، در هنگام خرید از فروشنده درخواست برگه استاندار فولاد به کار رفته را داشته باشید تا از کیفیت تسمه هایی که خریداری میکنید مطلع شوید.

  •  برشکاری ورق فولادی اصلی
  • اتو کشی تسمه های تولید شده اولیه
  • ماشینکاری تسمه ها

برشکاری ورقه های فولادی اصلی

ورقهای فولادی که مواد اولیه برای تولید این محصول میباشند، پس از تخلیه در کارخانه در انتظار برش قرار میگیرند. سپس با استفاده از دستگاه گیوتین ورق بر انجام گرفته که با توجه به دستور تولید قرار دستگاه برای عرض تسمه مورد نیاز تنظیم میگردد و سپس برش ها بر روی شیت ورق مربوطه انجام میشود. این کار علاوه بر دقت فراوان در زمان تنظیم نیازمند تجربه و صبر و حوصله بسیار در پرسنل برشکار است تا تسمه ماشینکاری شده نهایتاً از کیفیت بالایی برخوردار گردد.

این ورقه ها بر اساس سفارش و وزن مورد نیاز برش ها انجام میشود و ورق بر اساس ابعاد مورد نظر برش خورده و در قسمت پشت گیوتین جمع آوری میگردد. در این مرحله عملیات برشکاری به پایان رسیده است و تسمه ها از خط برش خارج میشوند و وارد مرحله ماشینکاری میشوند

اتوکشی تسمه ها

تسمه های برش خرده از یک ورق مادر برش خورده اند و در زمان برش دچار خم شدگی حول محور طولی خود شده اند، این اتفاق به این معنی است که ورق ها به شکل قظعاتی از یک دایره بسیار بزرگ در می آیند. جهت مرتفع کردن این اشکال از نورد سرد بر روی ورق برش خورده انجام میشود . بدین ترتیب با غلتک هایی که تعبیه شده است ورق به صورت تخت وارد دستگاه شده و پس از طی شدن طول ورق از غلتک ها خمش بوجود آمده در طول تسمه برطرف شده و تسمه از لحاظ خمیدگی کاملا صاف شده و به صورت شمش درمی آید.

ماشین کاری تسمه ها

ضخامت ورقی که به زیر گیوتین میرود و به شکل تیغه ها همزمان با شمشیری شدن پیش می آید و آن هم پیچیدگی تسمه به حول محور طولی است. ورق شبیه به روکش شکلات که به دور آن پیچیده است، دچار تابیدگی شده است. این بار جهت برطرف کردن این اشکال بازهم با استفاده از عملیات نورد سرد و به کمک غلتک هایی ورق را در جهت سخت آن وارد کرده تا تابیدگی آن بر طرف شود. این اشکال با افزایش عرض تسمه ماشینکاری کاهش کمتر رخ مینمایاند بدین معنی که در عرض های کمتر بیشتر دچار این عارضه میشود البته باید گفت که نسبت ضخامت به عرض تسمه هم در این مطلب تاثیر دارد.

پس از مراحل فوق با تسمه های نهایی در بسته بندی مناسب بر اساس وزن و تعداد سفارش آماده شده و پس از عملیات توزین به مشتری تحویل میگردد.

mobile-navخانهmobile-navدرباره ماmobile-navتماس با ماmobile-navواتس آپ